Dag 77

Söndag.
Detta var en gång en positiv blogg.
Tack vare bloggen upptäckte jag allt man har att vinna på att sova.
Livet var plötsligt underbart.
Vilket vem som helst kan kolla från Dag 1 och 3-4 veckor framåt.

 

Sedan blev det sämre.
Nu är det riktigt illa.
Jag mår inte alls bra.
För nu kan jag inte sova fast jag försöker.

 

Mitt budskap var: Den som sover mår bra.
Men till den som inte kan sova vet jag inte vad jag ska säga.
Det enda jag säkert vet är att spikmatta inte hjälper.
Nattliga promenader hjälper inte heller.

 

Min faster som är pensionerad läkare säger att man ska inte fixera sömnbehovet.
Låter vettigt.
Jag har mest lust att sluta kolla på klockan och lägga ner den här sidan.
Och fixera på något annat.

 

Vi får se.
Kanske vänder det.
Tips, någon?
Eller förresten. Vet inte om jag orkar med några goda råd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0