Natt 108

Sov inte alls bra förliden natt.
Den här veckan har inte börjat bra.
Men i studiesyfte är den utmärkt.
Stress - sömnlöshet - oroliga och deprimerande tankar - stress - och så vidare.
Jag känner hur jag sugs in i en sämre cirkel.
Inatt såg jag svart på tillvaron.
Först Egypten och vad som håller på där.
Sen hur det ska gå för Sara Schwardt.
Allt hinner man gå igenom på småtimmarna, den tid man ska sova och i sömnen och drömmarna bearbeta alla problem.

Det är normalt att sova sämre när man blir äldre, var det någon som sa idag.
Undrar om det var menat som uppmuntran?

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

Sara!

Du skall veta att alla som lever blir äldre för varje dag. Det behöver inte betyda att man är gammal.

Alltså. Den dag man slutar att bli äldre är man död.

En kul grej jag läste på facebook.

- Man skall inte vara rädd för klimakteriet...Det är bara äggen som blir gamla - inte hönan!

2011-02-10 @ 18:34:00
Postat av: Sara Sömnblogg

Höna!

Döden!

Man tackar!!!

Den här uppmuntringen blir bara bättre och bättre, tror jag!

2011-02-10 @ 22:02:53
URL: http://sarassomn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0