Natt 100

Nu har jag bloggat om min sömn i 100 dygn.
Alla som varit med från starten vet hur min sömn har påverkat mitt liv,
Först mirakulöst positivt, sen katastrofalt illa och nu tillbaka till stabilt läge.
Inatt var det väl halvgodkänt resultat - ca 6 timmar.

 

Kanske tänker några av er som läser detta att hur intressant är det med hennes sömn.
Så kan mina tankar också gå.
Särskilt nu när det händer så mycket i världen.
Vad har min sömn för nyhetsvärde jämfört med hur det går i Egypten?

 

Även jag tänker mer på Egypten just nu än på hur jag sover.
Hur kommer det att bli i Mellanöstern?
Min väninnas syster berättade om hur de kämpade i Iran på 70-talet.
Inte kunde de drömma om att ayatollorna skulle ta över deras revolution.
Hädelselagar.
Förföljelser av de otrogna.

 

Skriv på här för Sakineh och hennes son!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0