Dag 14

Snart är klockan 21.00 och här sitter jag och bloggar. Borde ligga i sängen nu. Men det är ju måndag och jag har varit på gym. Intensiv tricepstrimning - allt gäddhäng ska bort! Trekvart i bubbelpoolen och sen en timmes yoga. Härligt! Nu är jag hemma och "Dansbandsbrudar" är precis slut på TV.

 

För övrigt har jag börjat på ett nytt städområde på sjukhuset idag. Och en ny arbetsgrupp. Jag har inget lokalsinne, inget närminne och stora svårigheter att uppfatta instruktioner. Så städerskorna i den nya gruppen har satts på hårda prov. Men jag tänker komma så fräsch och utvilad jag bara kan. Så kanske jag kan få några av hjärncellerna att fungera.

 

Hoppas alla sett de intressanta kommentarerna som kom in igår. Är det fler som inte kan sova? Berätta! Eller nån som har tips eller synpunkter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0