Dag 92

Måndag.
Fortfarande hemma och hostar.
Ser att Metro rekommenderar att skriva sömndagbok, se sid 15.
Kul att fler kommit på det.
10 % av alla svenskar är sömnstörda, står det.
Skulle tro att mörkertalet är större.

 

Min dotter Maud meddelar att hon ramlat i en trappa.
Blev gipsad efter 7 timmar på akuten.
Hoppa hit så kan vi vara sjuka ihop, Maud!
Och minnas gamla tider.
Minns du när du var liten och lik Ida i Lönneberga?
Det sa jag till dig då.
Och du liknar Krösa-Maja!
Svarade du.

 

Ser i BT att Olle Brandqvists jättestenhuvud kanske blir kvar i stan.
Kul!
Har saknat det sen platsen var tom, en kväll i höstas, när jag som vanligt gick förbi för att hälsa på det.

Kommentarer
Postat av: Kristin Isacsson

Hej!



Du sa att du ville ha kommentarer så här kommer en från mig.

Jag tycker det är väldigt roligt att följa din blogg, din förmåga att uttrycka dig är mer än bra!



Vad det gäller min egen sömn sover jag när jag kan och stensomnar närsomhelst nästan. Efter några månader i Indien med tutande bilar utanför fönstret så är man illa tvungen att anpassa sig tror jag..

Jag antar att jag har det bra då jag aldrig haft problem med sovvanorna. (mer än att jag lagt mig för sent)



Spännande att följa din forsatta väg mot den maximala livskvaliten!



Sov gott! :) Kristin Isacsson

2011-01-24 @ 17:33:23
URL: http://attvarakristin.blogspot.com
Postat av: Sara Sömnblogg

Indien! Så intressant! Jaha, nu har jag kollat i din blogg och jag har då sällan sett en så vacker blogg. Rättare sagt aldrig.

Tack för ditt fina inlägg här. Stensomnar, så praktiskt. Ungdomar ska ju sova väldigt mycket. Det svåra är kanske att just gå och lägga sig ...

2011-01-24 @ 21:06:53
URL: http://sarassomn.blogg.se/
Postat av: Kristin Isacsson

Tack!

Mm, det är väl det svåra antar jag. Men du verkar ha lyckats så det är väl inte omöjligt då!



Intressant och bra artikel i BT! Kul.

2011-01-25 @ 18:56:21
URL: http://attvarakristin.blogspot.com
Postat av: Kristin Isacsson

Tack!

Mm, det är väl det svåra antar jag. Men du verkar ha lyckats så det är väl inte omöjligt då!



Intressant och bra artikel i BT! Kul.

2011-01-25 @ 18:56:38
URL: http://attvarakristin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0