Dag 80

Onsdag.
Idag fick jag ordning på lite grejer så att jag kan höra musik från datorn ut till hela lägenheten.
Det kallas broadcast.
Samtidigt fick jag bättre bild på min TV.
De här förbättringarna kan man verkligen kalla en uppdatering.
Tack till samtliga tre herrar på Rydéns Radio & TV som fixat detta.
Tacksam är jag också för att jag fått sova för det är en del med det tekniska som kräver att man är skärpt.

 

Detta är buss nummer 8 som jag åker med varje dag.
Jättebra att ha den.
Men de har plockat bort 6:an och 2:an sen årsskiftet.
Dåligt, Västtrafik!
Susanne och Niklas Tellbe har organiserat ett motstånd mot indragningarna, står det i Borås Tidning idag.
Bra!
Saras Sömnblogg stöder detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0