Natt 112

Somnade ca 21.30 men vaknade alldeles för tidigt.
Upptäckte att den digitala väckarklockan, som jag aldrig känt mig helt kompis med, gav ifrån sig nästan ohörbara pip.
Eftersom jag är extremt lättväckt misstänkte jag att de där pipen väckt mig.
Vem vet.
De pipen kanske väckt mig förut.
Jag slet ut sladden ur väggen.
Ska man väckas av en väckarklocka ska det åtminstone vara av en väck-signal.
Den där klockan har en massa funktioner som jag inte blir klok på.
Nu ska jag bara använda en gammal hederlig väckarklocka som går på batteri.
Och har en enda knapp.
Plus att den är ljudlös.
Piplös!

 

Spegelvänt nu igen.

Kommentarer
Postat av: maria

Tips, använd mobilen som väckarklocka. Man kan stänga av den och det funkar ändå om man klickar på en viss funktion i larmet. Autopåslagning heter det på min mobil. där kan man välja volym, uppvakningsmelodi, mm.

2011-02-27 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0