Dag 56

Söndag.
Underbart att ha Isabel/Bella hemma över jul.
Hon lagade middag utan att jag ens bad henne. Sen pratade vi om julen. Det kan vara en traumatisk högtid för splittrade familjer. I synnerhet varannan om "varannan pappas" och "varannan mammas" gäller. Observera att jag sa "kan vara". Jag sa inte att det måste vara så. Men det kan, det kan.

 

Ingen yoga imorgon och ingen tango idag! Tangoinstruktören hotade sist med att det kanske inte blir någon mer kurs till våren. Det är lite tunt med deltagare. Jag printade ut en affisch Sugen på Tango??? med mitt telefonnummer och satte upp på dörren till Boråsparken igår. Inte en kotte hade rivit av ett telefonnummer trots att säkert minst femhundra passerade den dörren. Hur man ska tolka det ...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0