Dag 50

Tisdag.
Jag städade på till ljudboken Madicken av och med Astrid Lindgren. Det gav dagen ett riktigt gott lyft. Vilket behövdes. Jag var nämligen dödstrött efter en mindre bra natt.


 





Jag har visserligen vetenskapligt bevisat att en dålig natt gör inte en dålig dag. Och förrgårsnatten var ganska godkänd. Men före det var det inga bra nätter. Och den här dagen var inte en bra dag.

Efter en slitsam arbetsdag kom min dotter Maud hem till mig på grillad strömming. Sen visade hon mig några nya trix på datorn. Tyvärr blev jag på dåligt humör redan innan strömmingen var lagd på galler. Jag lyckades inte bli av med det dåliga humöret på hela kvällen.

Verkligen lessamt. Men det bekräftar i alla fall vad jag redan bevisat: Man måste sova för att livet ska fungera!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0