Dag 38

Torsdag.
Idag har det bara flutit på.
Jag har städat på jobbet med riktigt bra tempo till Nils Landgrens Christmas With My Friends. Det finns två CD med samma namn, I och II. De är ljuvliga. Julstämningen börjar när sjukhusbiblioteket plockar fram julskivorna och då håller jag mig framme. Häromdan uthärdade jag Bing Crosby och Frank Sinatra.

 

Sen köpte jag fisk och fixade matlåda, mockade ur min lägenhet (och det krävde en ordentlig insats). Försökte till och med dammsuga i min ena nyopererade väninnas lägenhet, men hon hade gäster och tackade nej. Om klockan inte var nästan 21.00 skulle jag julpyntat åt mig själv.

 

Så mycket energi kommer inte från ingenstans. Jag måste helt enkelt ha sovit bra inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0