Dag 94

Onsdag.
Nu har jag läst Hur viktigt är det att vara lycklig? av Bengt Brülde.
Se Dag 87 och Böcker om sömn.
Funderar på om jag är lycklig.
Ja, idag har jag känt mig lycklig.
Utsövd och harmonisk eftersom sömnen har förbättrats så dramatiskt.
Och så har jag lyssnat till två CD med Billy Joel.
Vem känner sig inte lycklig till hans musik?
Klicka och lyssna här!

 

Igår fick jag kontakt med en kompis jag inte hört av på tjugo år.
Tack Facebook!
Jag minns att hon en gång sa att hon såg fram emot att bli gammal.
För livet blir ju bara bättre och bättre.
Så sa hon.
Hon var då typ 20 år.
Jag måste höra om hon tycker så fortfarande.
Hon såg så strålande ut på fotona som om hon inte åldrats en dag.
Bara blivit vackrare och  - just det - lyckligare.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Well, 25 ar senare sa ser jag fortfarande fram emot att aldras. Det ar bara att vara tacksam och odmjuk att man finns till for att fa uppleva den underliga resa som ar ens liv.

2011-01-26 @ 20:36:52
Postat av: HansomdansarmedDigalltsomoftast*

Tack för inlägg inatt/dag. Kram & Godmorgon

2011-01-26 @ 22:14:53
Postat av: Sara Sömnblogg

Berätta mer och kanske lite mindre kryptiskt! Det går bra på Facebook, välj meddelande.

2011-01-27 @ 15:44:38
URL: http://sarassomn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0