Dag 85

Måndag.
Idag blir det Onyx för första gången på ett tag.
Yoga, gym och trekvart i bubbelbadet.
Gôtt!

Jag hinner inte hem till 21.00.
Men vad gör man.
Tillvaron består av timmar och minuter men jag är fortfarande ingen tidsinställd robot.
Även om det hade underlättat många gånger.

 

Update: Nu har jag varit på poweryoga.
Idag var det ett underbart pass.
Inte klokt vad lycklig man kan känna sig efter en sådan seans.
Särskilt med tanke på att en del positioner är ganska plågsamma.
Ju mer man tänjt desto större välbefinnande.

 

Här är Matilda, yogainstruktör.
Hon är grym.

 

En till ringde som var intresserad av argentinsk tango.
Om alla kommer som ringt efter att ha sett mina lappar är kursen räddad.
Fler som vill?
Se information på www.dans7h.com.
Skriv i adressfältet om det inte går att klicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0