Dag 87

Onsdag.
Sjukskrev mig.
Nu ska rehabiliteras till hostan är väck.
Mår redan lite bättre.
Undra på det - JAG HAR JU SOVIT I TIO TIMMAR!!!

 

 

Dagens Nyheter skriver idag att Håkan Hellströms River en vacker dröm på CD:n

2 steg från Paradise är 2010 års bästa låt.

Just den skivan som jag lånade igår.

Det är visst fler som gillar den och jag sällar mig till kören.

 

Update: Såg Jakten på lycka på TV. Intressant.

Man blir lycklig av att ge.

Bengt Brülde som var med i ett inslag har skrivit boken Hur viktigt är det att vara lycklig?

Hans poäng är att lycka är en bieffekt.

Men kan man leva ett liv som är både lyckligt, meningsfullt och moraliskt?

Jag ska läsa boken och ta reda på det.

 

Just nu är jag i alla fall lycklig.

Trots hostanfall som nästan fått kräkreflexerna att utlösas har detta varit en lycklig dag.

Utsövd!!!

Hoppas jag får sova i tio timmar inatt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0