Dag 84

Följde Isabel, min dotter till bussen.
Hon ska tillbaka till München och dansskolan.
Det kommer att bli tomt här nu.

 

Åkte till min mamma StinaUlricehamn.
Hon blev så glad att hon ställde upp på ett foto för Saras Sömnblogg.
Ett litet fick jag ta.
Får se om jag kan minimera det.

 

 

Jodå. Här sitter vi på Kullens Kök och äter söndagsmiddag.

 

Avslutade kvällen hos min anonyma väninna.
Hon opererades för två månader sen och har knappt kunnat gå utanför dörren sedan dess.
Vi tittade på filmen Parfymen.
Väldigt effektfull.
Effekterna tar över på det eventuella budskapets bekostnad, tycker jag.
I boken kunde man läsa av en del symbolik och tankar, i varje fall som jag uppfattade det.

 

 

Det här blev en bra dag.
Känns som man skulle kunna hålla sig både vaken och sovande veckan som kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0