Dag 78

Måndag.
Behöver jag säga att det tog emot idag?
Har aldrig sett så många skitiga toalettstolar och fulla papperskorgar.
Hade som väl var en lättläst - lättlyssnad! - bok som sällskap.
Parfymen av Patrick Süskind.

 

Fick hem en ny TV idag.
Den förra var så tjock och antik att två personer knappt fick ner den för trappan.
Egentligen skulle jag gå på yoga idag men TV:n kom emellan.

 

Isabel och kompis Therese kom för att låna täcke.
De går på dansutbildning i München och ska praktisera på Älvsborgsteatern.
Nu får de bo hos Maud.
Inga ungdomar i mitt hus när jag ska sova!

 

Hurra! Fick in det här fotot på Isabel själv.
P S Igår var som sagt inte min bästa dag.
Vill bara säga TACK till alla som hörde av sig, hjälpte mig och stöttade mig.
TACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0