Dag 73

Onsdag. Trettondagsafton.
Idag har jag lyssnat på Bruce Springsteen för att få upp tempot på städningen.
Lyssna på den här låten. Älskar den.

 

 

Ikväll spelar Bhonus i Boråsparken och jag ska dit.

Att jag varit vaken sen 03.00 hindrar inte mig.

Bhonus drar en publik som jag snart delvis kunde varit mormor åt.

Men vem bryr sig.

Jag har Kerstin Thorvall som ledstjärna i detta fallet.

Läst Nödvändigheten i att dansa? Grym!

 

Update: Högst ojämn kvalitet på Parken den här gången. Allt från första klassens dansare till några som, ja faktiskt, druckit för mycket för att ens borde försökt. Konstigt. Men kul att komma ut i alla fall och att ha en himla go kompis som Ing-Marie med sig. Synd att vi inte fick med oss Anki och Anna -Karin. Plus Kerstin som var sjuk samt Karin och Elisabeth som har annat för sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0