Dag 115

Onsdag.
Idag hade Josef, som bor hos mig på sportlovet, diskat när jag kom hem.
Tack Josef!
Love u!
(Josef är min son.)
Lyssnade på Tom Jones idag när jag gick ronden med städvagnen.
Det var CD:n Reloaded från 1999.
En del låtar var ren terror, andra var riktigt fina.
För er som är ungdomar kan jag tala om att Tom Jones hade ett eget TV-program i början av 70-talet.
Han var den första artist jag lärde mig att man skulle hata.
Man satt som klistrad framför TV:n oavsett om man hatade eller älskade honom.
Det fanns inte så många TV-program då.
Och bara en kanal.
Och självklart inte färg-TV!
Kolla på videon ovan vilken kategori ni själva tillhör.
De som hatar eller älskar.
Här är en annan låt och en annan outfit.
Den här tycker jag är äkta njutbar.
Och då menar jag låten.
Och när man känner sig nostalgisk.
Kan vara inspelad för 40 år sen.
Hur gammal är människan???
Han är ju fortfarande produktiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0