Dag 106

Måndag.
Som ett brev på posten efter en halvtaskig natt var det lite kämpigt idag.
Jag fick en del tunga tankar som nästan fick mig att tycka att tillvaron var hopplös.
Min CD-spelare pajade tillfälligtvis så jag fick städa utan något som skingrade tankarna.
När jag fått den fixad - tack Medicinteknisk Service! - lyssnade jag på Håpas du trifs bra i fengelset av Susanna Alakoski.

Det är väl tveksamt om det var så mycket bättre.
Rätt dyster story.

 

Men jag hade tur.
Det var min yogadag idag.
Jag blev gladare av det.
Tricepstrimning, bubbelbad och poweryoga på Onyx.
Avslutade det hela med en delikatess från Truly Indian: Chicken Lababdar.


Ljuslyktor på Onyx´ relax.

Man hinner inte göra allt detta plus blogga till 21.00.
Det förstår ni.
Så jag lägger mig senare ikväll.

Jag har en kollega som får så delikata erbjudanden på sin blogg så det kan inte redovisas på Saras Sömnblogg.
Men det går bra att gå in där och snoka.
Klicka bara här.
Egentligen ska hon skriva om fantasy.
Men hon gör som jag.
Skriver om det som för tillfället intresserar henne.



Kommentarer
Postat av: Anna H

Delikata erbjudanden? Ja, det kan man lugnt säga! :-)



Tricepstrimning? Är det vad jag tror det är?



/Anna

2011-02-09 @ 19:19:23
URL: http://spicehobbit.livejournal.com/
Postat av: Sara Sömnblogg

Vad du tror det är - ???

Vadå - trimning av triceps, kan det missförstås?

Jag kommer inte på någonting, men jag är väl fantasilös. Ge mig en ledtråd.

2011-02-09 @ 20:06:57
URL: http://sarassomn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0