Dag 2

Onsdag.
"Hurra, jag sover!"
Så skulle naturligtvis den här bloggen heta!
Ett dygn har gått sen jag började mitt nya liv och vem kunde ana vilka omedelbara effekter det skulle bli.
Jag har haft en underbar dag på jobbet, alla har varit så trevliga och själv har jag varit på ett strålande humör. Inte härsknat till en enda gång. När jag läste tidningen nickade jag inte ens till. Det brukar ta evigheter eftersom jag brukar somna när jag kommit halvvägs.

 

Jag gick hem med raska steg, ringde tre viktiga samtal, fyllde diskmaskinen och röjde i köket, drog igång dammsugaren och tog en dusch. Efter den här rapporten ska jag köra en tangokurs på internet och sedan åka på föreläsning med Birger Schlaug.

 

Vanligtvis går det till ungefär så här:
Jag kommer hem och sätter i mig en halv chokladkaka för att få energi. Jag kollar posten på hallgolvet och på datorn. Jag somnar på soffan.

 

 

Från och med nu är det jag som sover! Fast inte på soffan.

 

 

Natt 1

 

Släckte lampan prick 21.00.
Gick upp 04.30.
7 timmar och 30 minuters sömn!
Vaken korta stunder under natten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis :)

2010-10-28 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0