Dag 4

Fredag.
En dag till efter en halvlyckad natt. Men jag har ju i alla fall sovit mer än jag brukar. Och det har jag faktiskt känt av. Har känt mig fräsch hela dan. Nickade inte till när jag läste tidningen på frukostrasten. Somnade inte på soffan när jag kom hem. Passade på att storhandla till helgen och fixade räkmackor och äppelpaj till min son som kom på besök. Nu sitter vi och kollar på "Matteusevangeliet" på DVD. De är framme vid Getsemane och lärjungarna har somnat. Det är jag faktiskt nära att göra också. Här går tydligen min gräns. Men jag vaknade ju 03.45 idag och klockan är över 22.00. Så det vore väl märkligt annat. Får se om jag orkar till slutet.

 

OBS! Kvällar före lördag och söndag får jag vara uppe en stund extra ... Och idag är det fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0