Dag 3

Idag har jag känt mig positiv och energisk. Nästan som igår.
Energin har dock, sen jag kom hem, gått åt till att få nån ordning på den här texten. Natt 1 hade till exempel hoppat bort. Nu är den inpetad igen. Ser det konstigt ut så vet ni varför.

 

Update: Klockan är 20.30 och jag ska gå och lägga mig. Jag är helnöjd med min dag. Det blev inte full pott (7,5 timmars sömn) natten till idag, men bättre än vanligt. Och det märks. Jag har varit pigg och fått gjort sånt som man klarar att fixa när man är utsövd. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara Sömnblogg

Det saknas bilder i den här bloggen. Kan det förbättras?

2011-01-13 @ 16:48:59
URL: http://sarassomn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0