Natt 29

Somnade strax efter 21.00.
Vaknade långt före gryningen.
Hade en känsla att jag hållit på och somna och vakna rätt mycket.
Jag har noll koll på den här natten.
Summa sömn: alldeles för lite!

Det har blivit dåliga resultat ett tag nu.
Har haft ett och annat i skallen.
Till exempel journalisten som planerade en intervju med mig.
Jag började fundera på att delar av mitt privatliv skulle kunna läsas av en och en halv miljon.
Det var hur spännande som helst ...
Sen blev det inget av.

 

Samtidigt var det en annan tidning med 19.000 prenumeranter som också hörde av sig.
Det gällde en helt annan grej än Saras Sömnblogg.
Det kanske blir något av det i januari.

 

Och så ska jag till Stockholm i morgon.
Typiskt mig att ha resfeber.

 

Sen har jag ju fått nya arbetstider och nya arbetsuppgifter.
Sånt kan man ligga vaken och fundera på.
Plus ett och annat till det ...

 

Så det är inte som förut att jag slarvar.
Jag kan inte hjälpa att jag inte kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0