Dag 8

Det gick bra att jobba efter den dåliga sömnen. Jag hade energi kvar efter igår. Hemma väntade en färdig festmiddag som mina barn fixat åt oss och mormor. Men när vi tittade på de gamla videofilmerna från när barnen var små, som mormor älskar, kände jag mig som bly. Och jag var inte bara seg utan också lättirriterad. "Nu pratar JAG!" fräste jag om någon råkade avbryta.

 

Jag har märkbart svårt att koncentrera mig på rapporten som ni läser nu. Nej, det här var en engångsföreteelse. Om 5 minuter är klockan nio och då är det jag som säger godnatt. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Jensvanessa

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-12-15 @ 14:56:15
URL: http://jensvanessa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0