Dag 35

Måndag.
Tillbaka till verkligheten och golvmopparna och Borås.
Efter 7 skandalöst dåliga nätter men med ett strålande humör som om jag blivit manisk - nej, lugn jag skämtar - så var jag faktiskt trött när klockan ringde. Halv fem! Detta har varit en seg dag.

Nu har jag stämplat ut och klickar iväg detta på sjukhusbibliotekets lånedator. Ögonen faller ihop och det är svårt att formulera sig. Det är nära att huvet faller ner över tangentbordet.

Men jag tänker gå på yoga i alla fall.

 

Update: Jag har ångrat mig. Får deleta yogan. Jag är ju dödstrött. Dödstrött!!! Så fort jag kom innanför dörren fick jag en del trassel som sänkte humöret. Som det lätt blir när man är trött. Tittade in till min nyopererade kompis en stund för att komma på andra tankar. Hon hörde mer på mina bekymmer än jag på hennes. Och nu vet jag vad jag ska göra åt dem. Sova naturligtvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0