Dag 20

Söndag.
Tvättstugan ledig. Tvättade tvätt för flera veckor, läste sömnböcker (Se "Böcker om sömn") och var på tangokurs. Alltihop var kul, till och med att tvätta. Men tangokursen var vansinnigt kul.

 

Jag är totalt såld på tango. Jag har levt ett halvt sekel utan att dansa tango. Hur jag har missat detta ända till nu, och hur jag ska kunna vänta till nästa vecka när det är tango igen. Bara en enda ynkaste timme i veckan! Jag ger vad som helst bara någon vill träna med mig lite extra. Bad tangoinstruktören om en privatlektion och det gick bra. Sen har vi en finne i 70-årsåldern som jag gärna hade frågat om jag vågat. Den finnen är suverän. Fler tangokavaljerer var det inte idag. Men det räcker.

Kommentarer
Postat av: Chileik

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-11-18 @ 20:32:30
URL: http://chileik.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0