Dag 19

Lördag.
Gick alltså upp strax efter klockan sju fast jag var ute igår. Har varit hemma och fixat en del av allt som man måste fixa, men jag måste säga att det känns lite småsegt såhär efter middag. Fattar inte varför jag ska vakna efter bara fem timmars nattsömn. Försökte ta en "powernap" men exakt i insomningsögonblicket började grannen borra i väggen. Vet inte om jag skulle orka ut och dansa ikväll även om någon bad mig.

 

Fick en liten kick i alla fall när jag öppnade mejlboxen. Min yngsta dotter har fått ett jobb från och med måndag. Grattis Påddie!!! Och min äldsta mejlar från Tyskland och undrar om det är okej att hon jobbar halva julafton. Då tänker hon fira jul med mig. Kul. Kanske kommer det fler ...

 

Update: Piggnade till och var ute och gick med en kompis. Fortsatte att fixa. Hade lugnt kunnat varit uppe en kväll till. Men ingen har ju ringt och frågat! Om jag har ringt själv? Kanske inte. Är jag löjlig då? Jaså, jaha! Nu har jag i alla fall sett Dansbandskampen även om det var lite ensamt. Och fått gjort några saker. Bra. Tänker glädja mig åt att det blir sova som gäller ikväll. Jättebra!

 

Slår vad om att Andreas i Donnez är son till min kompis som jag såg sista gången 1977. Om Donnez spelar när jag är ute ska jag fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0