Natt 38

Släckte 21.30 men somnade 22.00.
Jag som alltid somnar så fort jag lägger mig.
Vaknade 04.00.
Har inget minne av att jag vaknade under natten.
I så fall håller sömnen kanske på att stabilisera sig.
Hoppas det. I annat fall är den här bloggen på väg att bli pinsam.

Det började bra. Jag sov som om jag inte gjort något annat.
Och mådde grymt bra.
Det var som att trycka på en knapp direkt från Dag 1.

Sen plötsligt den här oron på nätterna.
Inte så att jag har mått dåligt. Snarare tvärtom.
Jag har haft tusen intressanta saker att tänka på.
Men det var sova jag skulle.
Och det tänker jag se till att göra.


Nattens resultat är troligtvis ungefär 6 timmar.
Hyfsat, men bättre ska det bli.

Kommentarer
Postat av: Rikardadele

Very nice site. Well laid out.

2011-03-15 @ 19:53:27
URL: http://rikardadele.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0