Natt 36

Somnade 21.30.
Vaknade 03.00.
Resultat: 5 timmar och 30 minuter.

Alltså här har man en sömnblogg.
Fast beslutsam att vara ett föredöme och levande bevis på sömnens välsignelse så vaknar man klockan 03.00.
Vareviga morgon.
Jag har aldrig i hela mitt liv vaknat före väckarklockan.
Jag har somnat så fort jag lagt huvet på kudden och inte vaknat förrän jag varit tvungen.

Men nu minsann.
Tusen saker som hänt under dagen gör entré och agerar runt i min skalle.
Det är i och för sig rätt intressant. Men ändå.


Var håller du hus, Östen, som skickade tips i en kommentar?
Jag kunde själv bestämma vilka aktörer jag ville ha på scénen och visa ut övriga i kulissen. Skrev du.
Låter enkelt.
Jag tycker att ridån kunde gå ner nån gång så att det blev en ordentlig paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0