Dag 67

Torsdag.
Sista arbetsdagen före nyårshelgen.
Trött.
Har nästan blivit lite uppgiven.
Jag får ju ingen ordning på sömnen.
Är det lika bra att lägga ner bloggen???

 

Längtar till min yoga och min tango.
Satte upp en ny affisch om tangon i lördags vid Boråsparkens entré.
Nio hade tagit telefonnumret.
Men ingen har ringt!
Skrev jag fel nummer, kanske?

 

Och yogan ...
Hade tänkt testa Hatha Yoga istället för Power Yoga som jag gått på i en termin på Onyx.
Jag vill ha det proffsen kallar "riktig yoga" där man hinner vila i varje rörelse.
Men utan religiösa/andliga influenser som meditation och Shiva-statyer med mera.
Det verkar svårt.
Nu har jag letat på nätet jag vet inte hur länge.
Jag har inte hittat något som jag söker.

 

Men jag har blivit påläst jämfört med förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0