Dag 45

Torsdag.
Idag är jag lycklig!
Det har snöat så man tror att man är mitt i en vit mjuk dröm.
Jag kan fortfarande uppskatta livet från den utsövda sidan.
Mycket, mycket, mycket bättre än förut när jag sov fem timmar.
Nu sover jag sex timmar.
Och det ska bli minst sju.
Jag ger inte upp.
Dagen har gått i Larz-Kristerz´ tecken och CD:n Små ord av guld.
(Varför kan de inte lika gärna heta Larz-Krizterz?)
Riktigt okej städmusik.

 

 

Och nu är min dotter här och ger mig en lektion i data och modern teknik.
Det kanske ni märker eftersom det finns ett VIDEOKLIPP inbäddat i texten nu!
Nämligen Larz-Kristerz. Det är alltså ingen gratisreklam!
Alla har väl sett mitt nya profilfoto?
Annars kan ni titta här under:

 

 

Din blogg har äntligen gått in i 2000-talet, mamma, säger Maud.

Kommentarer
Postat av: Didrik

Med tanke på hur snygg du är på detta kortet så måste du väl ha sovit din skönhetssömn!

2011-01-22 @ 20:30:57
Postat av: Sara Sömnblogg

Ja, tack, det ser nästan så ut!

Men egentligen var det en smart expedit som lyckades lura på mig en sminklektion. Testa själv!

2011-01-22 @ 21:58:08
URL: http://sarassomn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0