Dag 40

Lördag.
Min dotter har varit hos mig på middag och gett mig lite stödundervisning i datakunskap. Jag har varit hos en av mina nyopererade grannar och hjälpt henne att dammsuga. Plus pratat i telefon. Flera stycken telefonsamtal med högsta pratkvalitet. Härligt. Det känns att sömnen börjar bli bättre. Mår kanon.

 

Nu ska jag tillbaka till min granne på räkmacka och titta på Match Point i regi av Woody Allen. Kanske man hinner med lite Dansbandskampen också.

 

Andra advent i morgon!!!! Och mina adventssaker ligger kvar i skåpet. Jag sätter fart nu. Får väl ge julen en chans ...

 

Update: Vilken bra film ...  Den borde alla se och fatta hur fruktansvärt man kan ställa till det för sig, och andra. Om man styr in på förrädiska sidospår här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0