Dag 39

Fredag.
Humöret är som vanligt på topp. Har städat mig igenom dagen till Ulf Christiansson Julens Psalmer och vem känner sig inte lycklig till den musiken och den rösten. Inte något vanligt psalmstuk här, om någon trodde så.

 

Svårt att hitta hans psalmer på nätet, vi tar något annat med samma artist, här.

 

Men jag inbillar mig att jag bara har 80% av min kreativitet och tankeförmåga. Känner att jag tappat något i livskvalitet efter ett par veckors störd sömn. Men jag känner också på mig att det kommer att vända nu. Något bättre har det ju faktiskt varit ett par nätter.

 

 

Ska på konsert ikväll med min vän Tommy. Sven Zetterberg och The Refreshment. Kul!
Update: Hemma igen efter konserten. Verkligen jättejättebra!!! Men ska jag vara petig så tror jag att jag förlorade 15% i totalupplevelse på att jag inte sov mina fulla timmar inatt. Det var på slutet som jag inte var fullt närvarande.

 

Ska man vara petig spelade också Nisse Hellberg på konserten. Visst är han bra.

Kommentarer
Postat av: maria

Har du ingen chans att ta en powernap under dagen? någonstans i all enskildhet? Finns det ingen städskrubb i skymundan. Eftersom en släkting som också städade lyckades tillverka två ungar i städgarderoberna på jobbet borde du väl kunna avvara tre minuter någonstans i det tysta.

2010-12-04 @ 14:27:29
Postat av: Tommy

Spänd på hur länge sov du i morse...?

Visst va Nisse Hellberg bäst...?

2010-12-04 @ 15:25:52
Postat av: Sara Sömnblogg

maria: Du kan inte jämföra dina släktingar med mig, det hoppas jag framgår!

2010-12-04 @ 18:42:27
URL: http://sarassomn.blogg.se/
Postat av: Sara Sömnblogg

Tommy: Hur länge jag sov i morse? Jag skulle ju precis rapportera natten. Se Natt 39.



Och själv då? Hur är sömnen?



Nisse Hellberg bäst? Ja, kanske, jag gillar Tufft Jobb. Men Sven Zetterberg får man inte glömma i sammanhanget. Eller pianisten, inte dålig Boogie-Woogie, eller hur.



2010-12-04 @ 18:55:03
URL: http://sarassomn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0